http://scfs.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 90 25 bef53a4c2baa19034d41dcc0cc22e5bd 125

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Модуль 5. Інструменти для оцінювання рівня безпеки, комфорту та здоров’я школи і планування змін
Індикація модуля, в якому знаходиться користувач

5.1 Призначення і відмінності двох інструментів для оцінювання закладу освіти та планування змін

 

У цьому модулі ви ознайомитеся з онлайн інструментами для проведення двох етапів циклу удосконалення школи, а саме:

1) експрес оцінка закладу освіти та

2) системний аналіз і планування змін.

 

 

Ми вже знаємо, що створення безпечної і дружньої до дитини школи є неперервним процесом удосконалення навчального закладу, що має чотири етапи.

Експрес оцінка навчального закладу здійснюється шляхом опитування основних учасників навчально-виховного процесу ‑ учнів, вчителів, керівництва школи, батьків тощо. Результатом такої оцінки є профілі конкретного навчального закладу «очима всіх її учасників» за 4 стандартами Безпечної і дружньої до дитини школи (див. слайд)

Системний аналіз і планування змін забезпечує формування плану удосконалення школи на основі всебічного, добре структурованого аналізу сильних і слабих сторін школи і зваженої оцінки всіх складових цього плану.

Обидва інструмента базуються на концептуальній рамці «Безпечна і дружня до дитини школа» але мають відмінності у призначені, які представлено на слайді

Слід пам’ятати, що результати самооцінювання школи в жодному разі не мають використовуються для перевірки або покарання співробітників школи. Отримані бали необхідні, аби краще зрозуміти сильні та слабкі сторони школи й розробити план дій для покращення ситуації. Низьких балів також слід очікувати, проте вони не свідчать про «низьку ефективність» шкіл, а вказують на сфери, в яких школа може вдосконалюватися.

Перевір себе

1) Результати самооцінювання школи використовуються для:

2) Формування плану удосконалення школи на основі всебічного, добре структурованого аналізу сильних і слабих сторін школи і зваженої оцінки всіх складових цього плану забезпечує онлайн система:

Закінчити тест
Скролінгована робоча зона розкриття змісту тем модуля. Містить тексти, зображення, аудіо та відео матеріал.