Отримання сертифікату про підвищення кваліфікації відповідно до вимог Постанов КМУ України
Підтвердження проходження онлайн-курсу
Отримання сертифікату про підвищення кваліфікації відповідно до вимог Постанов КМУ України
Якщо бажаєте отримати за цим онлайн-курсом сертифікат про підвищення кваліфікації у повній відповідності до вимог Постанов Кабінету Міністрів України №800/1133 від 21 серпня і 27 грудня 2019 року – пройдіть цей курсі і перейдіть за посиланням http://appk.com.ua/
Якщо ви раніше вже пройшли цей онлайн-курс, ми зарахуємо їх при видачі відповідного сертифікату про підвищення кваліфікації на сайті http://appk.com.ua/
За вашим бажанням ви можете віднести їх у щорічне підтвердження підвищення кваліфікації за 2018-2020 роки або врахувати їх за 2021 рік.
Для кого цей курс?
Цільова група навчального онлайн-курсу – керівні кадри (директора, заступники директора з виховної роботи, класні керівники) і педагогічні працівники всіх категорій.
Навчання здійснюється за дистанційною формою, що складається з онлайн модуля для теоретичної підготовки (18 годин).
18 академічних години
До складу творчого колективу увійшли представники громадської організації «Здоров’я через освіту». Керівники творчої групи - Володимир Пономаренко і Тетяна Воронцова.
Користувач має можливість обрати будь-який зручний для себе формат навчання за матеріалами дистанційних курсів:
- онлайн формат — за наявності підключення до мережі Інтернет (рекомендовано);
- друкований формат — можливість роздрукувати і вивчати будь-яку тему, розділ чи весь курс.
Підтвердження проходження онлайн-курсу
У разі успішного проходження онлайн-курсу зареєстрований користувач(ка) автоматично отримає відповідний документ (електронний сертифікат). Сертифікат має унікальний номер і містить ПІБ, під якими користувач(ка) зареєструвався(лася).
Як працювати з онлайн-курсом
Детальну інструкцію можна переглянути в онлайн-курсі та завантажити за посиланнями: http://scfs.multycourse.com.ua/ua/
У цьому розділі ви ознайомитеся з ключовими ідеями і засадничими принципами створення безпечного і дружнього для дитини навчального середовища, сприятливого для здоров’я, безпеки, соціалізації, самореалізації дитини.
Тема 1. Що таке безпечна і дружня до дитини школа
Тема 2. Конвекція прав дитини – фундамент БДДШ
Тема 3. Як поєднуються концепції НУШ і БДДШ
Тема 4. Світовий досвід, на якому базується модель БДДШ
Тема 5. Чому концепція БДДШ стосується всіх
У цьому розділі ви ознайомитеся з концептуальною вимірювальною моделлю для комплексного оцінювання рівня безпеки і здоров’я закладу освіти і планування дій щодо удосконалення закладу.
Тема 1. Система показників БДДШ
Тема 2. Концептуальна рамка БДДШ
Тема 3. Цикл самовдосконалення закладу освіти
Тема 4. Як долучитися до руху БДДШ
Тема 5. Ресурси для компетентнісного навчання в рамках моделі БДДШ
У цьому розділі ви ознайомитеся з базовим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи відповідно до чотирьох стандартів.
Тема 1. Базовий пакет вимог фізичного середовища
Тема 2. Базовий пакет вимог психосоціального середовища
Тема 3. Інклюзивне навчання на засадах компетентнісного підходу
Тема 4. Ефективне шкільне управління, партнерство і участь
Тема 5. Заклади освіти в умовах епідемії
У цьому розділі ви ознайомитеся з додатковим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи, пов’язаних із чинниками ризику і захисту для здоров’я дітей і персоналу школи. Вимоги упорядковані за п’ять напрямками:
- Фізичне виховання та інші програми фізичної активності
- Послуги з харчування
- Послуги з охорони здоров`я
- Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги
- Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу.
Тема 1. Фізичне виховання та інші програми фізичної активності
Тема 2. Послуги з харчування
Тема 3. Послуги з охорони здоров’я
Тема 4. Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги
Тема 5. Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу освіти
У цьому розділі ви ознайомитеся з онлайн інструментами для проведення двох етапів циклу удосконалення школи, а саме: 1) експрес оцінка закладу освіти та 2) системний аналіз і планування змін
Тема 1. Призначення і відмінності двох інструментів для оцінювання закладу освіти та планування змін
Тема 2. Онлайн система «Експрес оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти»
- Призначення онлайн системи
- Функції системи, доступні закладам освіти
- Функції системи, доступні координаторам проекту
Тема 3. Онлайн система «Індекс безпеки і здоров’я школи»
- Призначення онлайн системи
- Шкільна команда
- Організація роботи шкільної команди
- Модулі онлайн системи
- Алгоритм роботи шкільного модератора з онлайн – системою «Індекс безпеки і здоров’я школи»
Як користуватися форумом
Для користувачів курсу створено спеціальний форум, де можна ознайомитися із запитаннями інших користувачів та відповідями на них або поставити власні запитання. Детальну інструкцію щодо реєстрації та використання форуму можна завантажити ТУТ.