http://scfs.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 36847fe06169c1eac3b26f46a59d2513

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Інформація про навчальний модуль

Для кого цей модуль?

Обсяг онлайн модуля

Авторський колектив

Формати навчання за модулем

Підтвердження проходження онлайн молуля

Як працювати з онлайн модулем

Зміст онлайн модуля

Як користуватися форумом

 

Для кого цей модуль?

Цільова група навчального онлайн модуля ‑ керівні кадри (директора, заступники директора з виховної роботи, класні керівники) і педагогічні працівники всіх категорій (вчителі початкової школи, вчителі предмета «Основі здоров’я», методисти, практичні психологи, соціальні педагоги тощо).

Навчання здійснюється за дистанційною формою, що складається з онлайн модуля для теоретичної підготовки (18 годин).

 

Обсяг онлайн модуля

18 академічних години

 

Авторський колектив

 

Навчальний модуль «розроблено й апробовано за підтримки МОН України і Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

До складу творчого колективу увійшли представники громадської організації «Здоров’я через освіту», Міністерства освіти і науки України, Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, закладів післядипломної педагогічної освіти Донецької і Луганської.

 

Формати навчання за модулем

 

Користувач має можливість обрати будь-який зручний для себе формат навчання за матеріалами дистанційних курсів:

  • онлайн формат — за наявності підключення до мережі Інтернет (рекомендовано);
  • друкований формат — можливість роздрукувати і вивчати будь-яку тему, розділ чи весь модуль.

 

Підтвердження проходження онлайн модуля

 

У разі успішного проходження онлайн модуля зареєстрований користувач(ка) автоматично отримає відповідний документ (електронний сертифікат). Сертифікат має унікальний номер і містить ПІБ, під якими користувач(ка) зареєструвався(лася).

 

Як працювати з онлайн модулем

Детальну інструкцію можна переглянути в онлайн модулі та завантажити за посиланнями: http://scfs.multycourse.com.ua/ua/

 

Зміст онлайн модуля

 

Розділ 1. Засадничі принципи і базові поняття

 

У цьому розділі ви ознайомитися з ключовими принципами і фундаментальними засадами створення безпечного і дружнього для дитини навчального середовища, сприятливого для здоров’я, безпеки, соціалізації, самореалізації дитини.

Тема 1. Зміна ролі школи у житті дитини

Тема 2. Ключові визначення

Тема 3. Конвенція про права дитини ‑ засадничі принципи створення дружнього до дитини навчального середовища

Тема 4. Світовий досвід

  • Дакарські рамки дій «Освіта для всіх»
  • Універсальна рамка FRESH
  • Школи сприяння здоров’ю
  • Школи, дружні до дитини

 

Розділ 2. Концептуальна рамка і цикл удосконалення школи

 

У цьому розділі ви ознайомитися з концептуальною вимірювальною моделлю для комплексного оцінювання рівня безпеки і здоров’я закладу освіти і планування дій щодо удосконалення закладу.

Тема 1. Шкільне середовище в контексті реформи НУШ

Тема 2. Концептуальна рамка «Безпечна і дружня до дитини школа»

  • Концептуальна рамка БДДШ
  • Стандарти БДДШ
  • Показників БДДШ

Тема 3. Цикл удосконалення школи

  • Етапи удосконалення навчального закладу
  • Експрес оцінка навчального закладу
  • Системний аналіз і планування змін
  • Забезпечення ресурсами для навчання
  • Впровадження, моніторинг процесу і оцінка результатів

 

Розділ 3. Базовий пакет вимог до Безпечної і дружної до дитини школи

 

У цьому розділі ви ознайомитися з базовим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи відповідно до чотирьох стандартів.

Тема 1. Базовий пакет вимог фізичного середовища

Тема 2. Базовий пакет вимог психосоціального середовища

Тема 3. Інклюзивне навчання на засадах компетентнісного підходу

Тема 4. Ефективне шкільне управління, партнерство і участь

 

Розділ 4. Додатковий пакет вимог до Безпечної і дружної до дитини школи в контенті здоров’я і безпеки

 

У цьому розділі ви ознайомитися з додатковим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи, пов’язаних із чинниками ризику і захисту для здоров’я дітей і персоналу школи. Вимоги упорядковані за п’ять напрямками:

  • Фізичне виховання та інші програми фізичної активності
  • Послуги з харчування
  • Послуги з охорони здоров`я
  • Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги
  • Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу.

Тема 1. Фізичне виховання та інші програми фізичної активності

Тема 2. Послуги з харчування

Тема 3. Послуги з охорони здоров’я

Тема 4. Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги

Тема 5. Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу освіти

 

Розділ 5. Інструменти для оцінювання рівня безпеки та комфорту школи і планування змін

 

У цьому розділі ви ознайомитися з онлайн інструментами для проведення двох етапів циклу удосконалення школи, а саме: 1) експрес оцінка закладу освіти та 2) системний аналіз і планування змін

Тема 1. Призначення і відмінності двох інструментів для оцінювання закладу освіти та планування змін

Тема 2. Онлайн система «Експрес оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти»

  • Призначення онлайн системи
  • Функції системи, доступні закладам освіти
  • Функції системи, доступні координаторам проекту

Тема 3. Онлайн система «Індекс безпеки і здоров’я школи»

  • Призначення онлайн системи
  • Шкільна команда
  • Організація роботи шкільної команди
  • Модулі онлайн системи
  • Алгоритм роботи шкільного модератора з онлайн – системою «Індекс безпеки і здоров’я школи»

 

Як користуватися форумом

Для користувачів курсу створено спеціальний форум, де можна ознайомитися із запитаннями інших користувачів та відповідями на них або поставити власні запитання. Детальну інструкцію щодо реєстрації та використання форуму можна завантажити ТУТ.