http://scfs.multycourse.com.ua/ 0 0 ua 6b23ac84bdeb8febb3d515b9847cbdd0

УВАГА!

Не обрана стать. Вам необхідно перейти до профілю, обрати стать та зберегти внесені зміни.

Перейти до профілю
Закрити вікно
 
При натискані на цю кнопку ви потрапите на головну сторінку сайта
 
Це кнопка активації глосарія
   
Ця кнопка дозволяє скопіювати курс для офлайн проходження
 

Фон

color1 color2 color3
Дозволяє замінити колір фону робочої зони

Текст

Вибір мови:

Інформація про курс

Для кого цей курс?

Обсяг онлайн-курсу 

Авторський колектив

Формати навчання за курсом

Підтвердження проходження онлайн-курсу

Як працювати з онлайн-курсом

Зміст онлайн-курсу

Як користуватися форумом

 

Для кого цей курс?

Цільова група навчального онлайн-курсу – керівні кадри (директора, заступники директора з виховної роботи, класні керівники) і педагогічні працівники всіх категорій.

Навчання здійснюється за дистанційною формою, що складається з онлайн модуля для теоретичної підготовки (18 годин).

 

Обсяг онлайн-курсу

18 академічних години

 

Авторський колектив

 

Навчальний курс «розроблено й апробовано за підтримки МОН України і Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ).

До складу творчого колективу увійшли представники громадської організації «Здоров’я через освіту», Міністерства освіти і науки України, Національного педагогічного університету ім. М. П. Драгоманова, Інституту проблем виховання Національної академії педагогічних наук України, закладів післядипломної педагогічної освіти Донецької і Луганської областей.

Після завершення апробації курс було доопрацьовано авторським колективом ГО «Здоров’я через освіту».

 

Формати навчання за курсом

 

Користувач має можливість обрати будь-який зручний для себе формат навчання за матеріалами дистанційних курсів:

  • онлайн формат — за наявності підключення до мережі Інтернет (рекомендовано);
  • друкований формат — можливість роздрукувати і вивчати будь-яку тему, розділ чи весь курс.

 

Підтвердження проходження онлайн-курсу

 

У разі успішного проходження онлайн-курсу зареєстрований користувач(ка) автоматично отримає відповідний документ (електронний сертифікат). Сертифікат має унікальний номер і містить ПІБ, під якими користувач(ка) зареєструвався(лася).

 

Як працювати з онлайн-курсом

Детальну інструкцію можна переглянути в онлайн-курсі та завантажити за посиланнями: http://scfs.multycourse.com.ua/ua/

 

Зміст онлайн-курсу

 

Модуль 1. Ключові ідеї і засадничі принципи

 

У цьому розділі ви ознайомитеся з ключовими ідеями і засадничими принципами створення безпечного і дружнього для дитини навчального середовища, сприятливого для здоров’я, безпеки, соціалізації, самореалізації дитини.

Тема 1. Що таке безпечна і дружня до дитини школа

Тема 2. Конвекція прав дитини – фундамент БДДШ

Тема 3. Як поєднуються концепції НУШ і БДДШ

Тема 4. Світовий досвід, на якому базується модель БДДШ

Тема 5. Чому концепція БДДШ стосується всіх

 

Модуль 2. Концептуальна модель БДДШ

 

У цьому розділі ви ознайомитеся з концептуальною вимірювальною моделлю для комплексного оцінювання рівня безпеки і здоров’я закладу освіти і планування дій щодо удосконалення закладу.

Тема 1. Система показників БДДШ

Тема 2. Концептуальна рамка БДДШ

Тема 3. Цикл самовдосконалення закладу освіти

Тема 4. Як долучитися до руху БДДШ

Тема 5. Ресурси для компетентнісного навчання в рамках моделі БДДШ

 

Модуль 3. Базовий пакет вимог до Безпечної і дружної до дитини школи

 

У цьому розділі ви ознайомитеся з базовим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи відповідно до чотирьох стандартів.

Тема 1. Базовий пакет вимог фізичного середовища

Тема 2. Базовий пакет вимог психосоціального середовища

Тема 3. Інклюзивне навчання на засадах компетентнісного підходу

Тема 4. Ефективне шкільне управління, партнерство і участь

Тема 5. Заклади освіти в умовах епідемії

 

Модуль 4. Додатковий пакет вимог до Безпечної і дружної до дитини школи в контенті здоров’я і безпеки

 

У цьому розділі ви ознайомитеся з додатковим пакетом вимог для створення безпечної і дружньої до дитини школи, пов’язаних із чинниками ризику і захисту для здоров’я дітей і персоналу школи. Вимоги упорядковані за п’ять напрямками:

  • Фізичне виховання та інші програми фізичної активності
  • Послуги з харчування
  • Послуги з охорони здоров`я
  • Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги
  • Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу.

Тема 1. Фізичне виховання та інші програми фізичної активності

Тема 2. Послуги з харчування

Тема 3. Послуги з охорони здоров’я

Тема 4. Консультування та надання психологічної і соціальної допомоги

Тема 5. Підготовка персоналу та популяризація здорового способу життя серед працівників закладу освіти

 

Модуль 5. Інструменти для оцінювання рівня безпеки та комфорту школи і планування змін

 

У цьому розділі ви ознайомитеся з онлайн інструментами для проведення двох етапів циклу удосконалення школи, а саме: 1) експрес оцінка закладу освіти та 2) системний аналіз і планування змін

Тема 1. Призначення і відмінності двох інструментів для оцінювання закладу освіти та планування змін

Тема 2. Онлайн система «Експрес оцінювання рівня безпеки і комфорту закладу освіти»

  • Призначення онлайн системи
  • Функції системи, доступні закладам освіти
  • Функції системи, доступні координаторам проекту

Тема 3. Онлайн система «Індекс безпеки і здоров’я школи»

  • Призначення онлайн системи
  • Шкільна команда
  • Організація роботи шкільної команди
  • Модулі онлайн системи
  • Алгоритм роботи шкільного модератора з онлайн – системою «Індекс безпеки і здоров’я школи»

 

Як користуватися форумом

Для користувачів курсу створено спеціальний форум, де можна ознайомитися із запитаннями інших користувачів та відповідями на них або поставити власні запитання. Детальну інструкцію щодо реєстрації та використання форуму можна завантажити ТУТ.