|  №  | 
			Показник стандарту | 
			Еталоні показники | 
		
		
			|  1  | 
			Створення безпечної і дружньої до дитини школи є головним пріоритетомї політики закладу освіти | 
			
			 Чи містить політика вашого закладу освіти наступні компоненти? 
			
				- Створення безпечної і дружньої до дитини школи (БДДШ) є одним із засадничих принципів діяльності навчального закладу.
 
				- У закладі створена і постійно діє шкільна команда з питань аналізу і удосконалення діяльності БДДШ.
 
				- У закладі регулярно здійснюється екпрес оцінка за участю всіх зацікавлених сторін: керівництва, вчителів, учнів, допоміжного персоналу, шкільних психологів і соціальних педагогів, батьків, представників органів управляння освітою, тощо.
 
				- Результати експрес оцінювання доступні для всіх зацікавлених сторін.
 
				- Шкільна команда регулярно (щонайменше раз на рік) здійснює комплексне планування заходів з удосконадення навчального закладу.
 
				- У релізації запланованих заходів приймають участь усі зацкавлені сторони.
 
			 
			 | 
		
		
			|  2 | 
			Заклад має визначену місію і кодекс поведінки, які сприймаються усіма учасниками навчально-виховного процесу. | 
			
			 Чи наявні у вашому закладі наступні компоненти? 
			
				- У закладі встановлено зрозумілі для всіх правила поведінки.
 
				- Принципи діяльності і правила поведінки у навчальному закладі обговорюються і приймаються за рівною участю педагогічного колективу, учнів школи та їх батьків.
 
				- Місія і правила поведінки у закладі розміщено так, що кожен бажаючий може ознайомитися з ними.
 
				- Встановлені у закладі правила поведінки добре сприймаються учнями, вчителями, батьками.
 
				- Узакладі дотримуються норм конструктивної взаємодії педагогічних працівників та учнів.
 
			 
			 | 
		
		
			|  3 | 
			
			 Управління закладом відбувається на засадах самоврядування, демократії, рівного доступу, прозорості і поваги до різноманіття культур 
			 | 
			
			 Чи наявні у вашому закладі наступні компоненти? 
			
				- У статуті закладу чітко виписані принципи управління школою на засадах самоврядування, демократії і прозорості у прийнятті рішень, рівного доступу до всіх послуг, поваги до різноманіття культур.
 
				- У закладі створено і постійно діють органи самоврядування: піклувальна рада, педагогічна рада, учнівська рада тощо.
 
				- Органи самоврядування реально впливають на життя навчального закладу
 
				- Учні беруть участь в обговоренні всіх важливих для шкільного життя питань.
 
				- Учні беруть участь у заходах, які допомагають їм усвідомити, зрозуміти та цінувати відмінності між ними (наприклад, культурні, релігійні, соціальні).
 
				- Учні спільно розв’язують проблеми, що виникають.
 
				- Уі можуть відкрито висловлювати свої почуття та думки щодо навчання і шкільного життя.
 
				- Дівчата і хлопці мають рівні можливості для розкриття свого потенціалу.
 
				- Педагогічний колектив закладу активно сприяє залученню учнів до прийняття рішень щодо організації процесу навчання.
 
			 
			 | 
		
		
			|  4 | 
			Батьки учнів приймають активну участь у житті закладу | 
			
			 Чи наявні у вашому закладі наступні компоненти? 
			
				- Батьки (піклувальники) почуваються бажаними гостями у закладі освіти.
 
				- Усіх батьків (піклувальників) ознайомлюють із місією і правилами поведінки у навчальному закладі.
 
				- Батьків (піклувальників) учнів запрошують до закладу, щоб обговорити з учителями навчальні досягнення та/або поведінку дитини на уроках.
 
				- Батьки (піклувальники) мають змогу обговорювати і брати участь у прийнятті закладоим освіти.
 
				- Батьки (піклувальники) залучаються до будь-яких видів діяльності, пов’язаних із життям школи (наприклад, екскурсії, конкурси та інше).
 
				- Вчителі заохочують і надають рекомендації батькам щодо допомоги дітям у закріпленні та повторенні вдома отриманих у школі знань.
 
				- Учителі навчального закладу проводять батьківські збори, презентаційні тренінгові заняття для ознайомлення батьків зі змістом та методами формування соціальної і здоров’язбережної компетентності учнів.
 
			 
			 | 
		
		
			|  5 | 
			Служба безпеки і здоров’я | 
			
			 Чи створена у вашому навчальному закладі і діє на постійній основі служба безпеки і здоров’я, яка координує всю діяльність, спрямовану на формування і підтримку захисного фізичного і комфортного психосоціального середовища? 
			
				- У навчальному закладі є фахівці з охорони праці, безпеки життєдіяльності, здорового способу життя.
 
				- У навчальному закладі функціонує комісія з питань охорони праці.
 
				- У навчальному закладі є медичний працівник та функціонує медичний пункт для надання домедичної допомоги.
 
				- У навчальному закладі є психологічна служба.
 
				- У навчальному закладі є соціальний педагог.
 
			 
			 | 
		
		
			|  6 | 
			Взаємодія з громадою | 
			
			 Чи проводить ваш заклад освіти активну взаємодію з громадою і органами місцевого самоврядування на засадах відкритості і партнерства? 
			
				- У закладі працюють громадські організації, які опікуються промоцією здорового способу життя, безпечної поведінки, активного громадянства тощо.
 
				- Педагогічний колектив закладу співпрацює з різними соціальними інституціями місцевої громади (закладами охорони здоров’я, органами внутрішніх справ, позашкільними навчальними закладами тощо).
 
				- Вчителі навчального закладу постійно беруть участь в організації чи проведенні семінарів, конференцій, круглих столів, які спрямовані на розвиток та підвищення якості превентивної освіти.
 
				- Учні працюють над проектами на користь місцевої громади та спільно з нею.
 
				- Заклад має свій веб-сайт, на якому регулярно висвітлюється діяльність освітнього закладу.
 
				- Персонал закладу і учні регулярно проходять навчання з питань ефективного самоврядування.
 
			 
			 |